Vrátenie tovaru, výmena a reklamácie
Ako každý spoľahlivý eshop, ktorý si poctivo plní svoje povinnosti, usilujeme sa, aby všetko prebiehalo bez problémov. Občas sa však môže vyskytnúť chyba, no sme tu vždy pre vás :) Vážime si vaše peniaze, preto pri odstúpení od objednávky odošleme platbu do 2 pracovných dní odo dňa vrátenia nepoškodeného a nepoužitého tovaru. Ak potrebujete vrátiť tovar, postup je jednoduchý:
Tovar môžete vrátiť do 14 dní od zakúpenia a to aj bez uvedenia dôvodu na našu adresu Piesočná 35, 821 04 Bratislava. Tovar môžete vrátiť osobne na adresu alebo pomocou výdajných miest Zásielkovne (Packeta).
KLIKNUTÍM SEM si zakúpite službu pre vrátenie tovaru pomocou výdajných miest Zásielkovne (najlacnejší spôsob vrátenia).
Vyplneňte formulár na vrátenie tovaru.
Vrátenie tovaru pomocou výdajných miest Zásielkovne je pre objednávky do 10 kg a zásielky spĺňajúc parametre uvedené nižšie:
a) Maximálny rozmer jednej strany zásielky je 70 cm
b) Maximálny súčet všetkých troch strán zásielky do 120 cm (napr. zásielka o rozmeroch 50×40×30 cm)
c) Ak tovar nespĺňa tieto parametre, je potrebné ho zaslať na našu adresu iným spôsobom, napríklad prostredníctvom GLS.
Nezabudnite, že produkt musí byť vrátený v pôvodnom stave a originál obale, spolu so všetkými prípadnými doplnkami a štítkami (tovar by mal byť vhodný na opätovný predaj).
Zabaľte bezpečne tovar, a priložte do balíčka aj svoje meno alebo číslo objednávky. (faktúru netreba vytlačiť). Tovar nám zašlite alebo prineste bezpečne zabalený na adresu najneskôr do 14 dní od zakúpenia (dobierky nepreberáme).
INFORMÁCIE
Pre zasielaný tovar:
- priložte číslo objednávky (stačí napísať na balík, platí len pre zaslanie na adresu),
- prosím, uložte si aj potvrdenie o odoslaní zásielky (platí len pre zaslanie na adresu),
- nemusíte posielať email / telefonovať, ak ste odoslali online formulár (správy evidujeme),
- nemusíte nám posielať kópiu objednávky, ani faktúru (tieto údaje evidujeme elektronicky),
- balenie a spôsob doručenia, ktoré používate by mali byť bezpečné. Nenesieme zodpovednosť za produkty, ktoré sa poškodia alebo stratia počas doručenia,
- peniaze za vrátený tovar posielame výhradne bankovým prevodom.
Pre osobné vrátenie tovaru:
- prosíme rovnako o vyplnenie online formulára vyššie,
- pripravte si číslo objednávky / meno osoby, ktorá objednávala,
- na mieste peniaze za tovar nevraciame, iba bankovým prevodom,
- môžete prísť priamo do predajne počas bežných otváracích hodín.
Prečo nie je vrátenie zdarma?
Náš dôvod je jednoduchý. Žiadame našich vážených zákazníkov, aby si svoje objednávky skontrolovali a vybrali si správny tovar, čím pomôžu minimalizovať dopad na životné prostredie spojený s prípadným vrátením tovaru (doprava, balenie...). Neustále sa snažíme zdokonaľovať informácie k produktom, aby ste si vedeli zvoliť správne na prvýkrát. Rovnako máte u nás dostupný kvalitný tím podpory, ktorý pomôže zodpovedať všetky otázky, prípadne Vám lepšie priblížiť produkt (detailné foto, video, audio a pod.) pred nákupom.
Prosím vyplňte online reklamačný formulár.
Vrátenie reklamovaného tovaru je pre objednávky do 10 kg a zásielky spĺňajúc parametre uvedené nižšie:
- Maximálny rozmer jednej strany zásielky je 70 cm,
-
Maximálny súčet všetkých troch strán zásielky do 120 cm (napr. zásielka o rozmeroch 50×40×30 cm),
- Ak tovar nespĺňa tieto parametre, je potrebné ho zaslať na našu adresu prostredníctvom kuriéra GLS, priniesť osobne alebo prepraviť iným vhodným spôsobom.
-
Po vyplnení reklamačného formulára dostanete od nás ID kód. Balík prinesiete na akékoľvek výdajné miesto Zásielkovne a nahlásite ID kód. Zoznam výdajných miest https://www.zasielkovna.sk/pobocky
-
Odporúčame stiahnuť aplikáciu Zásielkovňa a pozrieť si návod na správne balenie zásielok
-
V prípade tovaru s väčšími rozmermi nám prosím zašlite bezpečne zabalený tovar na adresu (dobierky nepreberáme)
-
Priložte do balíčku aj svoje meno alebo číslo objednávky. (faktúru netreba vytlačiť)
INFORMÁCIE
Pre zasielaný tovar:
- priložte číslo objednávky (stačí napísať na balík, platí len pre zaslanie na adresu),
- prosím uložte si aj potvrdenie o odoslaní zásielky (platí len pre zaslanie na adresu),
- nemusíte posielať email / telefonovať, ak ste odoslali online formulár (správy evidujeme),
- nemusíte nám posielať kópiu objednávky ani faktúru (tieto údaje evidujeme elektronicky),
- tovar musí obsahovať pôvodné štítky,
- ak je to možné, prosíme zaslať tovar v pôvodnom obale,
- nenesieme zodpovednosť za produkty, ktoré sa poškodia alebo stratia počas doručenia.
Pre osobné vrátenie tovaru:
- pripravte si číslo objednávky / meno osoby, ktorá objednávala,
- môžete prísť priamo do predajne počas bežných otváracích hodín.
Aby sme mohli vyhodnotiť, či sa na Váš poškodený produkt vzťahuje záruka, prosím, pošlite nám fotografiu produktu spolu s opisom poškodenia na obchod@medaren.sk alebo do formulára a my sa Vám obratom ozveme s ďalšími inštrukciami.
Akonáhle obdržíme produkt, ktorý chcete reklamovať, odošleme ho výrobcovi na posúdenie reklamácie, ak nie sme výrobcom priamo my. Prosím, majte na pamäti, že tento proces môže trvať do 30 dní.
Ak vrátený produkt zahŕňa výrobné chyby*, postaráme sa o jeho výmenu za nový a bezchybný kus a odošleme Vám ho na naše náklady. V prípade, že sa produkt, ktorý sa rozhodnete reklamovať, už nevyrába alebo ho už nemáme v ponuke, vrátime Vám zaň peniaze. Upozorňujeme, že doručenie náhradných produktov, ktoré nemáme momentálne na sklade, môže trvať niekoľko dní.
* Výrobné chyby sú nedostatky vzniknuté počas procesu výroby z dôvodu nedodržania štandardov výrobcu pre daný typ produktu. Za výrobné chyby sa nepovažujú nedostatky týkajúce sa dizajnových vlastností produktu. Za výrobné chyby sa taktiež nepovažujú poškodenia spôsobené vlastným zapríčinením alebo nesprávnou manipuláciou s produktom.
V prípade, ak pri preberaní zásielky je balík viditeľne poškodený, prosím nepreberajte ho. Odfoťte si poškodený balík.
Čo najskôr je potrebné kontaktovať Packetu emailom: reklamacie@packeta.sk alebo cez ich tel. linku +421 221 201 135 a nahlásiť poškodenie balíku. Ak Vám bol balík doručovaný prostredníctvom GLS, zavolajte na zákaznícky servis: +421 45 52 42 500 alebo 18 585
Nahláste nám poškodenú zásielku aj na náš email obchod@medaren.sk. O ostatné sa už postaráme my.